Thursday, December 01, 2005

Vaatame


Ma nagu vist sain hakkama ja veelkord suured tänud aitamise eest. Mis teha kui aju on kokku kuivanud.
Vaata kui kiiresti võivad ajud roostesse minna. Aga kui aus olla ei ole ma mitte kunagi blogi sarnast asja teinud ja seetõttu ei tea mitte kui midagi sellest. Vaadates teiste kauneid blogisi on minul siin pusimist oi kui kaua.
Internetis ringi liikudes hakkas mulle silma üks huvitav lahendus, kuidas nõelu hoida kui õmbled. Mina ise olen suht vilets õmbleja aga ma püüan ka seda õppida.

3 comments:

Cairbre said...

Said hakkama :)

No ma arvasin ka et küll sa oskad. Ja postitused õnnestuvad ka. Järgmiseks hakkad siis uurima kuidas pilte oma postidele saab liita :)

algaja said...

Küsimus selline, et teistel on seal huvitavaid linke. Kuidas neid ülesse panna. Proovisin ka midagi lisada aga midagi teen ma valesti. Äkki on kusagil mingi eestikeelne õpetud, kuhu mida ja kuidas panna.

Cairbre said...

Pead jällegi sealt templates leidma koha kus on Google News. See rivi ongi lingi kood. Järgmisted 2 rivi on näidislingid. sinna "" -märkide vahele kirjutad või kleebid lingi aadressi, selle mis on browseri aadressiribal. see algab http-tähtedega. > < -märkide vahele kirjutad siis lingile nime. Kui sa uurid seda Google News rivi siis peaksid aru saama kuidas see tehtud on. Katseta aga julgesti, Preview nupust saad alati ette kontrollida kuidas ja milline link tuleb.