Friday, December 14, 2012

Kingitus

Mulle mõnikord meeldib nokitseda. Mõtlen, et kuidas teistmoodi teha. Vahel kohe tulevad imelikud mõtted. Nägin kodus vedelemas kingakarpe, mis seisid niisama. Palju olen ka ära visanud ei osanud nendega midagi teha. Nüüd ledsin aga lahenduse. Neist vanadest karpidest saavad kingikarbid. Miks pean ise tegema karbi kui võin ka vanale  ja igavale karbile uue välimuse anda.
Kattematerjal on tapeet.
 
Olen aga veel algaja selles vallas. Päris kõik ei tule nii välja nagu ma tahan. Aga eks me kõik ole kunagi algajad. Harjutamine pidavat meistriks tegema.
Karbi sisse läksid aga sellised asjad.
Nõelapadi - tehtud vanast tassist.
Märkmik - ühele kaustale sai antud minu poolt uus välimus.
Pross - üks kardin läks teisele ringile.
Kaart - ise tehutd ja neid mulle kohe meeldib teha.
 
 
 
 
 

No comments: